Politica Eurobusiness Tipar privind prelucrarea

datelor cu caracter personal

 Politica externa

Cuprinsul politicii

1      Identitatea si datele de contact ale operatorului datelor dumneavoastra cu caracter personal  4

2      Datele de contact ale responsabilului cu protectia datelor dumneavoastra cu caracter personal 5

3      Categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucram… 5

4      Sursele din care noi obtinem datele dumneavoastra cu caracter personal 6

5      Modurile in care va prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal 6

6      Scopurile in care sunt prelucrate datele dumneavoastra cu caracter personal si temeiurile juridice ale prelucrarilor de date cu caracter personal 7

6.1       Potentiali clienti / Clienti / Fosti clienti Eurobusiness Tipar si alte persoane aflate in legatura cu acestia. 7

6.1.1   Perioada pre-contractuala. 8

6.1.2   Perioada contractuala / post – contractuala. 9

6.2       Furnizorii Eurobusiness Tipar si alte persoane aflate in legatura cu acestia  12

6.3       Partenerii Eurobusiness Tipar si alte persoane aflate in legatura cu acestia  13

6.4       Alte persoane. 13

7      Destinatarii / categoriile de destinatari ale datelor dumneavoastra cu caracter personal 14

8      Transferul datelor dumneavoastra cu caracter personal in afara Uniunii Europene  15

9      Drepturile dumneavoastra. 16

10        Obligatia dumneavoastra sau lipsa acesteia de a ne furniza datele dumneavoastra cu caracter personal 16

11        Inexistenta unui proces decizional automatizat. 16

12        Modificarea prezentei politici 17

13        Caracterul exclusiv al acestei politici 17

 

FOARTE IMPORTANT:

Dumneavoastra aveti dreptul, oricand, sa va opuneti prelucrarii de catre noi a datelor dumneavoastra cu caracter personal.

Dreptul de opozitie se poate exercita de catre persoana vizata (adica de catre dumneavoastra) numai intr-unul din urmatoarele doua cazuri:

1.    „În orice moment, persoana vizată are dreptul să se opună, din motive legate de situaţia particulară în care se află, prelucrării în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (e) sau (f) din GDPR, a datelor cu caracter personal care o privesc, inclusiv creării de profiluri pe baza respectivelor dispoziţii. Operatorul nu mai prelucrează datele cu caracter personal, cu excepţia cazului în care operatorul demonstrează că are motive legitime şi imperioase care justifică prelucrarea şi care prevalează asupra intereselor, drepturilor şi libertăţilor persoanei vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanţă.”

2.    „Atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment prelucrării în acest scop a datelor cu caracter personal care o privesc, inclusiv creării de profiluri, în măsura în care este legată de marketingul direct respectiv.”

1 Identitatea si datele de contact ale operatorului datelor dumneavoastra cu caracter personal

Eurobusiness Tipar S.R.L. (“Eurobusiness Tipar”) este operator de date cu caracter personal.

Eurobusiness Tipar are sediul social in Glina, str. Libertatii nr. 69, etaj 2, Judetul Ilfov, este inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J23/2038/2010 si are CIF RO16976252.

Datele de contact ale Eurobusiness Tipar sunt urmatoarele:

Eurobusiness Group
Str. Libertatii nr. 69
Glina Ilfov – 077105 Bucuresti

Telefon: 0214050458

Fax: 0214054063

Email: office@ebg.ro

2 Datele de contact ale responsabilului cu protectia datelor dumneavoastra cu caracter personal

Eurobusiness Tipar a desemnat un responsabil cu protectia datelor cu caracter personal, iar acesta poate fi contactat la adresa de e-mail dpo@ebg.ro

In masura in care nu se doreste contactarea responsabilului cu protectia datelor cu caracter personal prin e-mail se poate utiliza orice alt tip de corespondenta folosindu-se datele de contact ale Eurobusiness Tipar mentionate la par. 1 precedent.

3 Categoriile de date cu caracter personal pe care le prelucram

In functie de categoria de persoane din care faceti parte, precum si in functie de modul in care datele dumneavoastra cu caracter personal ajung in posesia noastra, noi va putem prelucra, in tot sau in parte, urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

1.    date privind identificarea (ex. nume, prenume, domiciliu etc),

2.    date privind identificarea folosind mijloace de comunicare la distanta (ex. numar de telefon, adresa de e-mail, IP-ul unui dispozitiv),

3.    date privind locul de munca / profesia (ex. functia, locul de munca etc),

4.    date privind modul in care va desfasurati activitatea (ex. modul in care dvs negociati incheierea unui contract cu noi, continutul unui e-mail transmis de la o adresa aferenta locului dvs de munca etc),

5.    date grafoscopice (ex. semnatura dvs aplicata pe un contract incheiat cu noi, semnatura dvs aplicata pe o cerere de transport etc),

6.    date biometrice (ex. imaginea dvs inregistrata de una din camerele noastre de luat vederi, imaginea dvs cuprinsa intr-un act de identitate al dvs stocat de noi),

7.    date financiare (ex. contul dvs bancar, banca la care este deschis, data unei plati, justificarea unei plati etc),

8.    opiniile dvs (ex. opinia dvs referitoare la serviciile / produsele furnizate de compania noastra).

4 Sursele din care noi obtinem datele dumneavoastra cu caracter personal

Sursele din care noi obtinem datele dvs cu caracter personal sunt variate, de la caz la caz, putand consta in:

1.    persoana dvs (ex. ne transmiteti un e-mail sau ne contactati telefonic, ne transmiteti un CV in vederea angajarii in cadrul companiei noastre etc),

2.    compania / entitatea unde sunteti angajat (ex. compania dvs ne transmite datele dvs cu caracter personal pentru a va putea contacta in vederea initierii si sustinerii unui dialog pe o anumita tema etc),

3.    compania / entitatea cu care va aflati intr-o anumita legatura (ex. compania pentru care furnizati anumite bunuri si / sau servicii, fara a fi angajatul intern al acesteia),

4.    alte persoane / entitati care detin datele dvs cu caracter personal (ex. un prieten, o companie la care ati fost angajat, un alt client al nostru etc),

5.    surse publice (ex. datele de contact de la Registrul Comertului, rezultatele cautarilor afisate de un motor de cautare etc).

5 Modurile in care va prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal

Eurobusiness Tipar va poate prelucra datele cu caracter personal, in tot sau in parte, prin urmatoarele moduri:

1.    colectare (ex. primirea unui contract semnat de dvs etc),

2.    stocare (ex. pastrarea unui e-mail primit de la dvs etc),

3.    inregistrare (ex. inregistrarea dvs in baza noastra de clienti sub un anumit numar etc),

4.    vizualizare (ex. vizualizarea datelor dvs de contact din baza noastra de date etc),

5.    modificare (ex. cand ne solicitati sa va modificam datele dvs de contact etc),

6.    criptare (ex. cand criptam dispozitivele care va stocheaza datele dvs cu caracter personal),

7.    transmitere / divulgare (ex. cand transmitem datele dvs de contact unui curier etc),

8.    distrugere (ex. cand va stergem din baza de date a clientilor activi etc),

9.    orice alte operatiuni efectuate asupra / in legatura cu datele dvs cu caracter personal (ex. restrictionarea accesului, pseudonimizarea datelor, anonimizarea datelor etc).

6 Scopurile in care sunt prelucrate datele dumneavoastra cu caracter personal si temeiurile juridice ale prelucrarilor de date cu caracter personal

Eurobusiness Tipar prelucreaza o serie de date cu caracter personal avand la baza unul sau mai multe scopuri, precum si unul sau mai multe temeiuri juridice, potrivit celor expuse in continuare.

Pentru a intelege scopurile si temeiurile juridice pentru care va prelucram datele cu caracter personal va rugam sa accesati categoria de persoane din care faceti parte.

6.1 Potentiali clienti / Clienti / Fosti clienti Eurobusiness Tipar si alte persoane aflate in legatura cu acestia

 Eurobusiness Tipar prelucreaza datele cu caracter personal ale potentialilor sai clienti / clienti / fosti clienti, precum si ale altor persoane aflate intr-o anumita legatura / raport cu acestia cum ar fi:

1.    persoane fizice,

2.    reprezentantii acestora (ex: administratorul, directorul general, directorul economic etc),

3.    angajatii acestora (ex: salariatii, functionarii publici, personalul contractual etc),

4.    reprezentantii furnizorilor / partenerilor / subcontractantilor / consultantilor / etc acestora (ex: administratorul firmei de contabilitate, avocatul coordonator etc),

5.    angajatii furnizorilor / partenerilor / subcontractantilor / consultantilor / etc acestora (ex: salariatul furnizorului de servicii de telefonie mobila etc),

6.    reprezentantii unei autoritati / institutii publice aflata in legatura acestia (ex. un inspector ANAF etc),

7.    angajatii unei autoritati / institutii publice aflata in legatura cu acestia (ex. un inspector de la Autoritatea de Mediu etc),

8.    orice alta persoana fizica aflata in orice fel de legatura cu acestia (ex.: un sofer al unui client care se prezinta la sediul nostru pentru a prelua produsele comandate etc).

6.1.1 Perioada pre-contractuala

Scopurile prelucrarii

Eurobusiness Tipar are ca scop oferirea / furnizarea serviciilor / produselor sale catre un numar cat mai mare de persoane / entitati.

In perioada pre-contractuala Eurobusiness Tipar va prelucreaza datele cu caracter personal in urmatoarele scopuri:

1.    in vederea initierii si sustinerii unui dialog cu dvs,

2.    in vederea prezentarii serviciilor / produselor noastre,

3.    in vederea obtinerii din partea dvs a unor informatii pe baza carora sa va putem propune serviciile / produse care vi se potrivesc cel mai bine,

4.    in vederea redactarii actelor aferente perioadei precontractuale (oferta, model contract etc),

5.    in vederea intelegerii cerintelor si tendintelor pietei de profil (ex. ce servicii / produse se cauta, de catre ce categorii de clienti, la ce preturi etc),

6.    in vederea intelegerii modului in care putem sa ne imbunatatim serviciile / produsele oferite (ex. evaluarea angajatilor interni, analizarea oportunitatii angajarii de personal suplimentar etc),

7.    in vederea intelegerii modului in care trebuie sa ne organizam activitatea din toate punctele de vedere (comercial / marketing / HR / IT / financiar etc) (ex. evaluarea contractelor incheiate intr-o luna fata de contractele care ar fi putut sa fie incheiate, evaluarea modului in care angajati nostri interni isi indeplinesc atributiile de serviciu, analizarea modului in care ne prezentam ca si companie etc),

8.    in vederea protejarii drepturilor si intereselor noastre (ex. in cazul in care dumneavoastra va considerati prejudiciati in vreun fel de modul in care ne-am prezentat serviciile / produsele).

Temeiurile juridice ale prelucrarii

Temeiurile juridice de prelucrare a datelor dumneavoastra:

1.    necesitatea efectuarii de demersuri la solicitarea dumneavoastra (ex. formulam un model de contract, formulam o oferta personalizata necesitatilor dumneavoastra etc),

2.    interesele noastre legitime de a atinge scopurile expuse mai sus.

In considerarea celor expuse mai sus este posibil ca Eurobusiness Tipar sa intre in contact cu dumneavoastra, fie din proprie initiativa (ex. va transmite un e-mail), fie din initiativa dumneavoastra (ex. ne contactati telefonic, vizitati site-ul nostru etc), fie la initiativa unei alte persoane / entitati (ex. atat dumneavoastra cat si noi primim un e-mail de la un intermediar).

In masura in care dumneavoastra deveniti client Eurobusiness Tipar datele dumneavoastra sunt prelucrate potrivit celor expuse in cap. 6.1.2. urmator.

Perioada de stocare a datelor

In masura in care dumneavoastra nu deveniti client Eurobusiness Tipar datele dumneavoastra urmeaza sa fie eliminate, in mod definitiv, in termen de 90 zile calendaristice de la momentul la care devine cert ca nu veti deveni clientul nostru (ex: ne transmiteti un e-mail prin care ne informati, intrerupeti comunicarea cu noi un interval de timp ce depaseste o perioada rezonabila, va informam ca nu va putem oferi serviciile / produsele solicitate etc).

6.1.2 Perioada contractuala / post – contractuala

Scopurile prelucrarii

Eurobusiness Tipar furnizeaza servicii / produse clientilor sai, isi indeplineste o serie de obligatii legale / conventionale si isi adapteaza strategia de afaceri in functie de cerintele pietei de profil.

In perioada contractuala / post-contractuala Eurobusiness Tipar va prelucreaza datele cu caracter personal in urmatoarele scopuri:

1.    in vederea executarii contractului incheiat cu dvs si / sau cu compania la care sunteti angajat,

2.    in vederea initierii si sustinerii unui dialog cu dvs si / sau cu compania la care sunteti angajat,

3.    in vederea prezentarii serviciilor / produselor noastre, altele decat cele pe care deja le-ati contractat / pe care compania la care dvs sunteti angajat le-a contractat,

4.    in vederea obtinerii din partea dvs / companiei la care dumneavoastra sunteti angajat a unor informatii pe baza carora sa va putem propune si alte servicii care s-ar putea sa vi se potriveasca, altele decat cele deja contractate si / sau ar putea sa se potriveasca companiei la care dumneavoastra sunteti angajat,

5.    in vederea redactarii actelor aferente perioadei contractuale (ex. procese verbale, facturi, acte aditionale, confirmari de solduri etc),

6.    in vederea indeplinirii unor obligatii legale (ex. obligatia de a intocmi actele de contabilitate primara, obligatia de a stoca o anumita perioada de timp actele de contabilitate etc),

7.    si in vederea intelegerii cerintelor tendintelor pietei de profil (ex. ce servicii / produse se cauta, de catre ce categorii de clienti, la ce preturi etc),

8.    in vederea intelegerii modului in care putem sa ne imbunatatim serviciile / produsele oferite (ex. evaluarea angajatilor interni, analizarea oportunitatii angajarii de personal suplimentar etc),

9.    in vederea intelegerii modului in care trebuie sa ne organizam activitatea din toate punctele de vedere (comercial / marketing / HR / IT / financiar etc) (ex. evaluarea contractelor incheiate intr-o luna fata de contractele care ar fi putut sa fie incheiate, evaluarea modului in care angajatii nostri interni isi indeplinesc atributiile de serviciu, analizarea modului in care ne prezentam ca si companie etc),

10. in vederea protejarii drepturilor si intereselor noastre (ex. in cazul in care dumneavoastra nu achitati contravaloarea facturilor emise si suntem nevoiti sa initiem un proces civil).

Temeiurile juridice ale prelucrarii

Temeiurile juridice de prelucrare a datelor dumneavoastra:

1.    prelucrarea este necesara pentru executarea contractului incheiat cu dumneavoastra,

2.    prelucrarea este necesara in vederea indeplinirii unor obligatii legale ce ne revin (ex: obligatia de a intocmi si tine acte de contabilitate primare, cum ar putea fi contractul incheiat cu dvs, facturile emise catre dumneavoastra etc),

3.    interesele noastre legitime (interesele de a atinge scopurile expuse mai sus).

Perioada de stocare a datelor

Datele dumneavoastra urmeaza sa fie stocate de noi pe intreaga perioada contractuala, precum si ulterior incetarii raporturilor contractuale pentru o perioada de 5 ani calendaristici, calculati de la 1 ianuarie a anului ulterior celui in care inceteaza contractul.

Cu titlu de exceptie, o parte din datele dumneavoastra vor fi stocate fie pentru o perioada mai mare, fie pentru o perioada mai mica, in conditiile in care un act normativ / administrativ care ni se aplica ne va impune o astfel de obligatie (ex. Codul Fiscal impune / ar putea sa ne impuna pastrarea datelor dumneavoastra pentru o perioada de 7 ani etc).

Motivele pentru care va stocam datele pentru perioada expusa mai sus sunt urmatoarele:

1.    pe durata derularii contractului datele ne sunt necesare pentru a putea cunoaste care sunt parametrii pe care trebuie sa-i respectam fata de dumneavoastra / fata de compania la care sunteti angajat (ex: ce trebuie sa va furnizam, unde, in ce conditii, cu ce costuri etc),

2.    pe durata derularii contractului, cat si ulterior, datele sunt cuprinse intr-o serie de acte financiar-contabile pe care legea ne obliga sa le pastram (ex: contractul, facturile emise, ordinele de plata, inregistrarile bancare, chitantele etc),

3.    pe durata derularii contractului, cat si ulterior, datele ne sunt necesare pentru a va putea informa / pentru a putea informa compania la care sunteti angajat cu privire la oportunitatea oferirii unor servicii care s-ar putea sa vi se potriveasca si / sau sa se potriveasca mai bine companiei la care sunteti angajat, mai mult decat cele initial contractate,

4.      pe durata derularii contractului, cat si ulterior, datele ne sunt necesare pentru a putea analiza viabilitatea / eficienta tehnica / eficienta de cost / eventualele probleme tehnice privitoare la serviciile / produsele oferite, pentru ca noi sa intelegem cat mai bine toate aspectele tehnice / economice ale serviciilor / produselor oferite,

5.    pe durata derularii contractului, cat si ulterior, datele ne sunt necesare pentru a intelege tendintele pietei, ce tip de servicii / produse se cauta, ce exista pe piata, care sunt costurile pe care clientii sunt disponibili sa le aloce etc, cunoasterea acestor informatii ajutandu-ne sa ne adaptam strategia de business pentru a ramane in piata de profil intr-un mod cat mai competitiv si cat mai aproape de nevoile reale ale dvs si / sau ale companiei la care dumneavoastra sunteti angajat,

6.    pe durata derularii contractului, cat si ulterior, exista posibilitatea ca intre compania noastra si dvs / compania la care sunteti angajat sa existe anumite neintelegeri / litigii referitoare la modul de executare al contractului, caz in care datele ne sunt necesare pentru a ne proteja drepturile (ex. in cazul unui proces sa putem dovedi ca ne-am indeplinit obligatiile, in cazul neplatii la termen a unei facturi sa putem dovedi ca am prestat / realizat serviciile / produsele facturate etc),

7.    pe durata derularii contractului, cat si ulterior, datele ne sunt necesare pentru analizarea activitatii proprii si a modului in care o desfasuram (analiza interna) astfel incat sa ne adaptam pietei intr-un mod cat mai corespunzator (ex. analizam daca sunt necesare angajari noi, daca da in ce departament, analizam eficienta angajatilor nostri, analizam cunostintele si profesionalismul angajatilor nostri etc),

8.    ulterior derularii contractului exista posibilitatea ca dvs / compania la care dumneavoastra sunteti angajat sau noi sa fim supusi unui control din partea organelor fiscale / altor autoritati / institutii publice caz in care trebuie sa putem dovedi, pe deplin, raporturile contractuale dintre noi si modul in care acestea au fost executate atat de dvs / compania la care sunteti angajat, cat si de noi.

6.2 Furnizorii Eurobusiness Tipar si alte persoane aflate in legatura cu acestia

Eurobusiness Tipar prelucreaza datele cu caracter personal ale potentialilor sai furnizori / furnizori / fosti furnizori, precum si ale altor persoane aflate intr-o anumita legatura / raport cu acestia, astfel cum acestea sunt nominalizate in cap. 3.1..

Cap. 6.1.1. – 6.1.2. se aplica in mod corespunzator si furnizorilor Eurobusiness Tipar.

6.3 Partenerii Eurobusiness Tipar si alte persoane aflate in legatura cu acestia

Eurobusiness Tipar prelucreaza datele cu caracter personal ale potentialilor sai parteneri / parteneri / fosti parteneri, precum si ale altor persoane aflate intr-o anumita legatura / raport cu acestia, astfel cum acestea sunt nominalizate in cap. 3.1..

Cap. 6.1.1. – 6.1.2. se aplica in mod corespunzator si partenerilor Eurobusiness Tipar.

6.4 Alte persoane

Eurobusiness Tipar prelucreaza datele cu caracter personal ale altor persoane decat cele expuse la cap. 6.1. – 6.3. cum ar fi:

1.    reprezentantii autoritatilor / institutiilor publice (ex. inspectorii pentru protectia mediului, inspectorii ANAF etc),

2.    vizitatorii sediului si punctelor noastre de lucru,

3.    vizitatorii site-ului nostru,

4.    alte persoane cu care putem intra in contact etc.

Scopurile prelucrarii

Eurobusiness Tipar are ca scop oferirea / furnizarea serviciilor / produselor sale catre un numar cat mai mare de persoane / entitati, dar si indeplinirea obligatiilor legale ce ii revin, respectiv mentinerea sa intr-un mod cat mai vizibil si mai performant pe piata de profil.

Eurobusiness Tipar va prelucreaza datele cu caracter personal in urmatoarele scopuri:

1.    in vederea initierii si sustinerii unui dialog cu dvs / compania la care sunteti angajat,

2.    in vederea prezentarii serviciilor / produselor noastre,

3.    in vederea obtinerii din partea dvs / companiei la care sunteti angajat a unor informatii pe baza carora sa va putem propune serviciile / produsele care vi se potrivesc cel mai bine si / sau se potrivesc cel mai bine companiei la care sunteti angajat,

4.    in vederea redactarii actelor aferente perioadei precontractuale (oferta, model contract etc),

5.    in vederea intelegerii cerintelor si tendintelor pietei de profil (ex. ce servicii / produse se cauta, de catre ce categorii de clienti, la ce preturi etc),

6.    in vederea intelegerii modului in care putem sa ne imbunatatim serviciile / produsele (ex. evaluarea angajatilor interni, analizarea oportunitatii angajarii de personal suplimentar etc),

7.    in vederea indeplinirii unor obligatii legale (ex. obligatia de a furniza actele si informatiile solicitate de o autoritate / institutie publica care initiaza un control in ceea ce ne priveste),

8.    in vederea intelegerii modului in care trebuie sa ne organizam activitatea din toate punctele de vedere (comercial / marketing / HR / IT / financiar etc) (ex. evaluarea contractelor incheiate intr-o luna fata de contractele care ar fi putut sa fie incheiate, evaluarea modului in care angajatii nostri interni isi indeplinesc atributiile de serviciu, analizarea modului in care ne prezentam ca si companie etc),

9.    in vederea protejarii drepturilor si intereselor noastre.

Temeiurile juridice ale prelucrarii

Temeiurile juridice de prelucrare a datelor dumneavoastra:

1.    prelucrarea este necesara in vederea indeplinirii unor obligatii legale ce ne revin (ex: in cazul in care suntem supusi unui control fiscal furnizam actele si informatiile referitoare la dvs inspectorului fiscal etc),

2.    interesele noastre legitime (interesele de a atinge scopurile expuse mai sus).

Perioada de stocare

Perioada de stocare variaza de la caz la caz in functie de particularitatile datelor (ex. numarul de vizitatori ai site-ului nostru poate fi tinut o perioada de 3 luni necesara realizarii unui anumit sondaj sau poate fi tinut o perioada de 1 an pentru analiza unei evolutii etc).

Cu toate acestea, va asiguram ca nu vom detine datele dumneavoastra ulterior momentului la care scopul pentru care le-am colectat s-a realizat.

7 Destinatarii / categoriile de destinatari ale datelor dumneavoastra cu caracter personal

Datele dumneavoastra cu caracter personal pot fi si in unele cazuri, in functie de circumstante, vor trasmise de noi catre:

1.    persoanele care actioneaza sub atenta indrumare a noastra (ex. salariatii nostri),

2.    co-operatorii nostri de date cu caracter personal (ex. compania la care dumneavoastra sunteti angajat etc),

3.    persoanele care actioneaza sub atenta indrumare a co-operatorilor nostri de date cu caracter personal (ex. angajatii companiei in care dumneavoastra lucrati etc),

4.    persoanele imputernicite sa prelucreze datele cu caracter personal in numele nostru (ex. o firma de curierat, o firma de transport etc),

5.    persoanele care actioneaza sub atenta indrumare a persoanelor imputernicite sa prelucreze datele cu caracter personal in numele nostru (ex. un sofer angajat la o firma de curierat, un sofer angajat la firma de transport),

6.    dumneavoastra, in masura in care intelegeti sa va exercitati unul din drepturile prevazute de lege (ex. dreptul de acces),

7.    orice alta persoana / entitate in afara celor expuse la punctele 1 – 6, spre exemplu un operator distinct de date cu caracter personal (ex. ANAF).

Transmiterea datelor cu caracter personal catre persoanele expuse mai sus se va realiza numai si numai in masura in care aceasta transmitere:

1.    fie este impusa de necesitatea atingerii scopurilor in care noi va prelucram datele cu caracter personal,

2.    fie este impusa de lege.

8 Transferul datelor dumneavoastra cu caracter personal in afara Uniunii Europene

Eurobusiness Tipar pastreaza datele dumneavoastra cu caracter personal, fie in format fizic, fie in format digital, fie in ambele formate, pe teritoriul Uniunii Europene.

Cu toate acestea, in anumite situatii, Eurobusiness Tipar va transmite datele dumneavoastra cu caracter personal in afara Uniunii Europene (ex. prin transmiterea unui e-mail catre compania dumneavoastra care detine serverul propriu de e-mail in afara Uniunii Europene).

In aceste din urma cazuri, Eurobusiness Tipar va asigura ca transferul datelor va fi efectuat numai in masura in care sunt indeplinite conditiile impuse de legislatia europeana privind protectia datelor cu caracter personal (ex. exista o decizie de conformitate emisa de Comisia Europeana, este incheiat un acord care sa asigure garantiile necesare etc).

9 Drepturile dumneavoastra

In ceea ce priveste datele dumneavoastra cu caracter personal dumneavoastra aveti o serie de drepturi:

1.    dreptul de acces la datele dumneavoastra,

2.    dreptul de a rectifica datele dumneavoastra,

3.    dreptul de a obtine stergerea datelor dumneavoastra,

4.    dreptul de a obtine restrictionarea prelucrarii datelor dumneavoastra,

5.    dreptul de a va opune la prelucrarea datelor dumneavoastra,

6.    dreptul de a depune o plangere in fata autoritatii competente in materia prelucrarii datelor cu caracter personal.

Eurobusiness Tipar va faciliteaza exercitarea drepturilor dumneavoastra, motiv pentru care nu ezitati sa ne contactati la adresa dpo@…

10 Obligatia dumneavoastra sau lipsa acesteia de a ne furniza datele dumneavoastra cu caracter personal

Ca regula generala, Eurobusiness Tipar nu va obliga, in niciun fel, sa ne transmiteti datele dumneavoastra cu caracter personal.

Cu toate acestea, in anumite situatii, daca nu ne transmiteti datele dumneavoastra cu caracter personal nu putem sa ne indeplinim scopurile expuse mai sus.

De exemplu, in masura in care nu ne transmiteti contractul purtand semnatura dumneavoastra nu putem considera ca intre noi s-a incheiat un contract valabil.

11 Inexistenta unui proces decizional automatizat

Eurobusiness Tipar nu detine / foloseste niciun fel de proces decizional automatizat, inclusiv crearea de profiluri in ceea ce va priveste, iar toate deciziile / actiunile / inactiunile / masurile luate / adoptate / efectuate de catre compania noastra sunt bazate numai pe factorul uman.

Desi folosim o serie de echipamente IT, deciziile pe care le luam in ceea ce va priveste sunt adoptate numai de catre persoanele din cadrul echipei noastre, pe baza propriilor convingeri si aprecieri, iar nu automat, pe baza informatiilor furnizate de echipamentele IT.

12 Modificarea prezentei politici

Eurobusiness Tipar va informeaza ca prezenta politica de prelucrare a datelor dumneavoastra cu caracter personal este o prezentare a modului in care noi, astazi, cand cititi prezentul material, va prelucram datele cu caracter personal.

Exista posibilitatea ca noi sa actualizam, din timp in timp, aceasta politica (ex. din cauza unor modificari legislative, din cauza faptului ca dorim sa va prelucram datele in alte scopuri si / sau pe baza altor temeiuri juridice etc).

In aceste din urma cazuri actualizarea politicii se va realiza fara a va afecta, in niciun fel, drepturile si interesele legime in materia protectiei datelor cu caracter personal.

13 Caracterul exclusiv al acestei politici

Prezenta politica de prelucrare a datelor cu caracter personal a fost dezvoltata de Dumitru, Popescu si Asociatii S.P.A.R.L. (DPA Legal Team) in colaborare cu membrii echipei Eurobusiness Tipar, exclusiv pentru Eurobusiness Tipar si este proprietatea exclusiva a Eurobusiness Tipar.

Reproducerea, in tot sau in parte, a prezentei politici nu se poate realiza decat cu consimtamantul expres si in scris al Eurobusiness Tipar.