CONTROLUL CALITATII

Angajament fata de calitate
Sunt o serie de factori pe care EurobusinessGroup ii are in vedere in ce priveste partea de mentinere si crestere a nivelului de calitate.
In primul rand am pornit de la o intelegere deplina a nevoilor clientilor nostri. Munca in stransa colaborare cu clientii, furnizorii si sub-contractorii ne ajuta si asigura standardul ridicat al serviciilor noastre. Punem clientul in centrul tuturor actiunilor noastre, de aceea feedback-ul acestuia este extrem de important pentru noi, in masura in care acesta este conditia principala pentru optimizarea si evolutia serviciilor noastre. Totodata, aceasta dorinta de evolutie poate fi vizibila si in atentia pe care o acordam pregatirii angajatilor nostri, respectand in acelasi timp normele de siguranta in protectia muncii.
O politica a calitatii si a mediului
Principiile de bază ale managementului EurobusinessGroup tin de conceptul calitatii si protectiei mediului.
Acesta asigura reglementarile prin care se asigura o protectie a mediului, prin care se masoara nivelul de impact asupra mediului si prin care se asigura, de asemenea, ca serviciile si produsele noastre si, totodata, angajatii nostri cunosc si respecta standardele stabilite de ISO 9001.
Pana la urma face parte din politica firmei noastre sa administram afacerea intr-un mod responsabil fata de mediu, respectand in totalitate normele de mediu aflate in vigoare, urmarind in acelasi timp sa multumim asteptarile clientilor nostri in timp util si fara greseala, mai exact servicii de calitate, dar mai ales de incredere.
Ne-am angajat intr-un proces de imbunatatire si prevenire a poluarii, de aceea ne asiguram ca toate rezidurile rezultate sunt depozitate corespunzator sau reciclate.
Politica firmei este documentata, implementata si mentinuta in acelasi timp in care este comunicata tuturor angajatilor si sub-contractorilor nostri prin afisarea in zone accesibile acestora si, totodata, prin traininguri organizate.

Certificat CERTIND - Documentare, implementare si mentinere a unui SISTEM DE MANAGEMENT AL CALITATII in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 in urmatoarele domenii de activitate: Tipografie
Certificare initiala: 04 martie 2008
Recertificare curenta: 07 martie 2011
Data expirarii certificarii : 07 martie 2014 (cu conditia vizarii anuale)

Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania acorda diploma pentru Locul 16 pe domeniul Alte activitati de tiparire n.c.a. conform clasificarii din "Topul national al firmelor private 2007" - 7 noiembrie 2008